Homo Inquietus

Osoby związane z Fundacją:

Prof. Jadwiga Mizińska
Profesor zwyczajny, kierownik Zakładu Socjologii Wiedzy w Instytucie Filozofii UMCS w Lublinie. Prezes Lubelskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Filozoficznego. Członek Polskiego Towarzystwa Etycznego. Inicjatorka i współredaktorka serii wydawniczej „Lubelskie Odczyty Filozoficzne”. członek kolegium redakcyjnego, a następnie redaktor naczelna czasopisma „Colloquia Communia”. W dorobku posiada ponad 200 artykułów, rozpraw naukowych i recenzji. Krąg zainteresowań: socjologia wiedzy, antropologia filozoficzna, filozofia kultury, etyka, filozofia literatury, filozofia pedagogiki.
[Członek Rady Nadzorczej Fundacji]

Prof. Stefan Symotiuk
Profesor dr hab. Instytutu Filozofii UMCS. Specjalista od filozofii kultury, historii filozofii polskiej i metodyki nauczania filozofii.
Twórca systemu „Homo Inquietus” – teorii  „człowieka niespokojnego”. Jest to antropologia o segmentach: biologicznym, psychologicznym i kulturowym. Poza konceptem „natury praludzkiej” oraz „pra-ludzkiej” obejmuje status „człowieka historycznego” i prognozuje przyszłość ludzkości.
[Członek Rady Nadzorczej Fundacji]

Dorota Staniszewska – Absolwentka socjologii (UMCS w Lublinie) oraz podyplomowych Studiów Europejskich (SGH). Przez ostatnie lata prowadziła doradztwo w zakresie badania rynku i strategii marketingowych. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w agencjach badania rynku oraz jako szef działu analiz i strategii w jednej z największych, polskich firm odzieżowych. Obecnie jako właściciel firmy „Biuro Startegiczne” prowadzi projekty doradcze dla firm z branży modowej oraz producentów odzieży. Opracowuje i nadzoruje autorskie projekty mające na celu odtwarzanie procesów decyzyjnych i obserwacje zachowań klientów.
[Członek Zarządu Fundacji]

Beata Mońka – Z wykształcenia ekonomistka (SGH i Swinburne University of Technology w Melbourne ) z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, marketingu i reklamie. Laureatka nagród biznesowych, m.in. konkursu Radia PIN i BRE Banku – Businesswoman 2009.
Uhonorowana Złotym Medalem Akademii Polskiego Sukcesu za osiągnięcia menedżerskie w kierowaniu cyfrową platformą telewizyjną i wprowadzanie udogodnień technologicznych dla osób niedosłyszących i niedowidzących. Otrzymała także okolicznościowy medal z okazji 20-lecia działalności samorządu gospodarczego operatorów telewizji kablowych w Polsce przyznany za całokształt współpracy ze środowiskiem operatorów kablowych zrzeszonych w PIKE. Znalazła się w rankingu Gazety Finansowej 50 najbardziej przedsiębiorczych kobiet w biznesie – „Perły polskiego biznesu 2011”, zajmując 26 miejsce.
[Fundator, Członek Zarządu Fundacji]

Marek Staniszewski– absolwent filozofii na UMCS. Ekspert w zakresie marketingu, komunikacji reklamowej i brandingu. Przez ostatnie lata zajmował się strategią komunikacji w największych agencjach reklamowych działających w Polsce jako dyrektor ds. strategii a następnie wiceprezes. W ostatnich latach pełnił obowiązki CMO w Canal+ Cyfrowy. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej Szkoły Strategii Marki przy SAR, w której od wielu lat prowadzi zajęcia. Autor wielu artykułów na temat komunikacji, marketingu, strategii oraz książek: „Strategiczny podstęp” i „Atlas strategiczny”.
[Fundator, Prezes Zarządu Fundacji]

Łukasz Marcińczak – dr. filozofii na UMCS. Redaktor pisma Stowarzyszenia Absolwentów UMCS „AS UMCS”.
Stały współpracownik kwartalnika literacko-artystycznego „Akcent”.
[Redaktor Fundacji ]

Reklamy
%d blogerów lubi to: